mandag den 2. december 2013

2. december: Bring farve ind i hverdagsmakeuppen via eyelineren



Et smart trick for at kunne bringe farve ind i hverdagsmakeuppen er blandt andet ved at bruge en farvet eyeliner. Det behøver ikke nødvendigvis at være en blå, som jeg har brugt her, det kan også sagtens være grøn eller lilla. Faktisk er det kun fantasien som sætter grænser! Jeg har til looket her brugt en eyeliner fra Clinique (over øjet) og en fra GOSH (under øjet), og de er faktisk meget fine. Jeg skal dog nogle gange arbejde lidt med min GOSH eyeliner for at få en rigtig pigmenteret effekt.

GOSH laver faktisk mange flere eyelinere i flotte farver til gode priser, så det burde ikke være svært at skabe lidt farve på tilværelsen, det eneste som det kræver er en tur i Matas med pungen :-) hihi.

Personligt sukker jeg selv også rigtig dybt efter Urban Decays mange utrolig smukke eyelinere, da de er sindsyg gode! Jeg ejer kun én eyeliner fra Urban Decay, men wauw! Jeg må eje nogle flere af den, når chancen byder sig. Urban Decay eyelinere kan købes hos beautybay.com for 136 kr.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud søde. Ved du hvad forskellen er på baked eyeshadow og alm pressed powder eyeshadow??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth!

      Tusind tak :-)

      Forskellen ligger i, at en baked eyeshadow både kan anvendes våd for et mere pigmenteret og dramatisk udtryk og tør for et nedtonet og blød udtryk, mens at en almindelig øjenskygge oftest tager skade ved at blive våd. Håber svaret giver mening :-)

      Knus Teresa

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)