søndag den 22. december 2013

22. december: Min hverdagsmakeup rutine

Til dagligt går jeg faktisk ikke med særlig meget makeup. Folk som jeg møder i virkeligheden, bliver også tit rigtig overrasket, når jeg fortæller, at jeg har en blog omkring makeup - for jeg virker ikke om den klassiske "makeup-dulle". Jeg elsker makeup og elsker at lege med det, men til daglig er jeg meget minimalistisk.

Der er få produkter som er en fast del af min rutine og det er:
  • BB creme eller en let foundation (her har jeg Diorskin BB Cream på)
  • Evt. concealer (det er som regel MAC Studio Finish Concealer, som jeg griber efter i øjeblikket - også i dag)
  • Pudder (her har jeg brugt MAC Studio Careblend Pressed Powder, som jeg er meget tæt på at bruge op)
  • Blush - den er oftest pink eller ferskenfarvet (her jeg har Dior Blush i 839 på som er lyserød)
  • Mascara (det er meget forskelligt, hvad for en mascara jeg bruger - men jeg bruger den jeg har, og jeg har kun én mascara af gangen! Her er det W7 Showing Out! Mascara)
  • Øjenskygge til halen af mine øjenbryn (jeg bruger i øjeblikket Urban Decays Naked Basics palette og farven Faint til mine øjenbryn)
  • Læbepomade med eller uden farve (her har jeg brugt Max Factors Sheer Gloss Balm i Coral)

Det er faktisk ikke specielt tit at jeg bruger øjenskygge i hverdagen, men det sker da en sjælden gang i mellem, når jeg lige føler for det :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)