torsdag den 19. december 2013

19. december: Forslag til nytårsmakeup - Glitrende lilla smokey eyes


Nytårsaften er aftenen, hvor årets vildeste fest holdes! Og hvis der er en aften, hvor det er tilladt at fyre op for farverne så er det da her.  Jeg har valgt at kreere disse smokey eyes i en klar lillafarve som forslag til aftens makeup. Denne makeup henvender sig især til piger med grønne, brune og hasselfarvede øjne, jf. dette indlæg om øjenskygger til din øjenfarve.

Jeg har valgt at tegne min våde kant i øjet med en hvid eyeliner, da det lilla under øjet godt kan få øjet til at se sygt ud, hvis det støder direkte imod det hvide i øjet.

Dette look kan bære flere forskellige farver af læbestifter. Hvis ikke man er til "Barbie"-looket øverst oppe, kan man også vælge en nude læbestift i stedet, som fx her, hvor jeg har brugt MAC Lipstick i Creme Cup:


Og hvis man heller ikke er til nude læber, har man også muligheden for at køre ens egen læbefarve - bare bedre - med dette look. Her har jeg brugt Max Factors Xperience Sheen Gloss i Coral.

Produkter brugt:
  • Maybelline Dream Cream Foundation i Sand
  • Rimmel Stay Matte Powder
  • e.l.f. Mineral Blush i Joy
  • Maybelline Color Tattoo i Pink Gold
  • Hot palette med Baked Eyeshadows
  • MAC Pressed Pigment i Amethyst
  • MAC Eyeshadow i Satin Taupe
  • Urban Decay Naked Basics palette (W.O.S., Naked 2 og Crave)
  • W7 Showing Out! Mascara
  • Maybelline Vivid Color Sensational læbestift i Pink Pop / MAC Lipstick i Creme Cup / Max Factor Xperience Sheen Gloss i Coral

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)