onsdag den 4. december 2013

4. december: 50 randoms facts om mig :-)

1) Jeg var lyshåret som barn

2) Min ynglingsfarve er varm orange, men jeg har også en svaghed for pink

3) Som barn kunne jeg godt lide Dirch Passer

4) Mit stjernetegn er tvilling, og jeg har bestemt også personlighed nok til to :-)

5) Jeg har halvårsfødselsdag i dag :-) Så nu er jeg hele 23½ år! Uhh, hihi

6) En af mine ynglingsskuespillerinder er Anne Hathaway

7) Jeg kan godt lide Hugh Grant :-)

8) Jeg ELSKER katte! 



9) Jeg gider sjældent at se danske film og serier, og SLET ikke svenske...

10) Jeg er BRANDgod til at lave mad, hihi :-)

11) Jeg er en luciddrømmer (dvs. jeg kan styre mine egne drømme om natten, og ændrer historiens udfald, hvis jeg ikke er tilfreds), og jeg kan drømme mens jeg stadig er vågen :-)

12) Jeg kan ikke lide øl

13) Jeg har aldrig røget

14) Jeg havde astma som barn

15) Jeg elsker at rode! :-D

16) Som 12-årig ville jeg gerne være skater, men jeg var lidt for bange for at køre på skateboard...

17) Jeg kan godt cykle (usikkert) på min ethjuledecykel

18) Jeg er 178 cm høj!

19) Jeg har 14 fætre og 2 kusiner (ingen halve eller pap)

20) Jeg snakker tit i søvne

21) Jeg kan ikke fløjte, men kunne som barn...

22) Jeg er tonedøv, og jeg bliver nogle gang i tvivl under X-Factor auditions om de syngende synger falsk eller rent. Selv synger jeg pivfalsk :-)

23) Jeg kan ikke klappe i takt... heller ikke hvis jeg selv sætter rytmen

24) Jeg er kræsen og frasortere ofte mad (grønsager), bare fordi de er grønne eller ser mærkelige ud

25) Jeg har et røgtenbillede af mit eget kranium (det blev taget da jeg var 9 år)

26) Jeg prøvede som teenager at blive model hos Unique Models, men blev afvist efter det tredje besøg, med forklaringen om, at jeg lignede alle de andre modeller...

27) Jeg har altid elsket at spille skuespil


28) Som barn var jeg en kææmpe barbiefan!

29) Jeg elsker mere eller mindre alt med sukker

30) Min ynglings slikpose er Harbos Universe

31) Jeg kan godt lide at studere nummerplader...

32) Min ynglings film er "Prinsesse eller ej 2", og jeg kan næsten alle replikkerne udenad :-)

33) Mit 10. klasses skolefoto og 3. g's billede er næsten en tro kopi af hinanden!
34) Jeg kan ikke lide kaffe

35) Siden jeg fik Netflix, har jeg ikke købt nogle nye dvd'er

36) Min ynglings cocktail er Mojito

37) Jeg snakker mest i telefon med mine forældre

38) Jeg har altid elsket at være kreativ, som fx at designe sin egen mobilpung :-)

39) Jeg er rigtig god til at huske navne

40) Jeg har altid et tons af ønsker (tøj, makeup, ting til lejligheden osv). Ja, min ønskeseddel er på over 7 sider!!

41) Jeg foretrækker Coca Cola fremfor Pepsi

42) Jeg savner min scooter, som jeg havde i gymnasiet

43) Jeg fik først et mellemnavn, da jeg blev gift

44) Jeg elsker at tage billeder og fange flotte motiver







45) Som barn ville jeg gerne være Lara Croft (Tomb Raider)

46) Jeg har brugt utallige timer på The Sims 1 og 2

47) Jeg har haft nakketræk, togskinner og ganebøjle

48) Jeg bruger størrelse 41 i sko, men mine New Balance sko er i størrelse 42,5... :-(

49) Jeg ejer en symaskine

50) Jeg er glad for min blog og taknemlig for, at du gider at læse med! :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)